\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול לילדים – לוחמים ליום אחד

    פיינטבול גרילה – חווית לחימה צבאית בקליעי צבע מציעים לכם את האטרקציה החדשה שלנו, פיינטבול לילדים! עכשיו זו ההזדמנות גם לקטנים לרוץ, לירות ולשחק במסלולים שמותאמים במיוחד להם. בעוד העולם שלנו הופך ליותר ויותר דיגיטלי מדקה לדקה, לעיתים זה יכול להיות מאתגר מעט לאתר את הפעילויות הספורטיביות שהילדים יהיו מעוניינים בה. אך, כבר ברגע שתעלו את המילה פיינטבול ליד הילדים, תוכלו לראות איך בשנייה אחת הפנים והעיניים מוארות וחיוך שובב מתחיל להיווצר לו על השפתיים.

    אין ספק כי פיינטבול לילדים זו אחת החוויות המרשימות והמהנות ביותר שתוכלו להעניק להם. בין אם מדובר על ערב כיתה, יום הולדת, בר מצווה או פשוט יום גיבוש לחברים ולחברות הקרובים. כולנו כבר יודעים כי הילדים מתקשים לשבת במקום אחד, אז למה לא לתת להם לרוץ, לירות ולשחק בסביבה הבטוחה והמוגנת מכל. אתם תהיו רגועים והילדים יוכלו להוציא אנרגיות ולצחוק לאורך כל הדרך.

    חלק בלתי נפרד מהפעילות יהיה להפוך למעשה את ילדכם ללוחמים אמתיים ליום אחד. לשם כך, נצייד אותם בציוד המתקדם ביותר בתחום אשר כולל:

    • רובה צבע וכדורים.
    • שכפ"צ.
    • מסיכת מגן לפנים.
    • ביגוד מתאים.
    • מטרות נייחות.

    בטיחות מעל הכל

    חשוב לציין כי כלל משחקי פיינטבול לילדים מתבצעים תוך התאמה מדויקת לילדים. זאת החל מקוטר קטן יותר של כדורים, על מנת למנוע כאבים, ואף הפחתה של לחץ הגז. אנו בחברת פיינטבול גרילה שמים דגש רב על כל עניין הבטיחות והביטחון ונעשה את כל האפשרי על מנת להבטיח לילדיכם את החוויה המהנה והבטוחה מכל. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם ולגלות עוד על מגוון הפעילויות שאנו מציעים. נשמח לסייע לכם לבנות את יום הכיף המושלם עבורכם ועבור הילדים שלכם, בין אם מדובר ביום הולדת, מפגש כיתתי או רק פעילות משפחתית אשר משלבת אתכם ואת ילדכם. בואו ליהנות, לרוץ, לירות ולחוות את החיים במלואם.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה