\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    הפעילות שתגרום לכם לחייך – וכל זה בבאר שבע!

    פיינטבול באר שבע זו אחת האטרקציות המרשימות ביותר שתוכלו לקחת בהן חלק. חברת פיינטבול גרילה תשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את חוויית המשחק המהנה ביותר. אנו מתמקדים בארגון אטרקציות מאתגרות שנועדו בין השאר גם לגיבוש צוותים, חגיגה של אירועים מיוחדים ואף פשוט פעילות מהנה לחברים או למשפחה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם ממגוון האטרקציות הנוספות אשר אנו יכולים לספק בעבורכם. פעילות ניווט אתגרי, קליעה למטרה, סנפלינג, טיפוס מצוקים, ימי הולדת, הפעלת אירועי ענק וימי גיבוש, אלו הם רק קצה הקרחון במגוון הפעילויות אשר אנו יכולים להציע לכם.

    בעוד אנו נמצאים במרדף מתמיד אחר הפעילות המהנה ביותר והחווייתית ביותר עבור האירועים המיוחדים בחיים שלנו, ישנם אנשים אשר עלולים לדלג על פעילות מסוג זה. אנשים רבים מכל רחבי העולם כבר התאהבו במשחק המלחמה המיוחד הזה, בריצה, בצחוק ובכדורי הצבע שיסמנו כל מטרה שעומדת בפניהם. בין אם אתם מתכננים יום כיף משפחתי, ארגוני או פשוט עם חברים, הרי שזו אחת הפעילויות המומלצות ביותר עבורכם.

    כאן תוכלו לגלות מחדש את המשמעות האמתית של עבודה בצוות, תוכלו להתגבש, לרוץ ולירות וכמובן לשמור אחד על השני מפני פגיעותיו של האויב. זה המקום לתכנן אסטרטגיה מנצחת, ובעזרתה של הקבוצה שלכם להתקדם יחד אל עבר הניצחון!

    בכתובת הנכונה ליום כיף

    אנו בפיינטבול גרילה שמחים ונרגשים להציע לכם תושבי באר שבע והסביבה להתנסות באחת הפעילויות החווייתיות ביותר שקיימות כיום. המשחק מעניק לכם את ההזדמנות להתחבר ללוחם הפנימי שלכם ולתת לו דרור. בואו לרוץ, לשחק, לצחוק ולתכנן את האסטרטגיה המנצחת. צרו קשר עוד היום עם חברת פיינטבול גרילה על מנת לגלות עוד על הפעילויות השונות אשר תוכלו לקחת בהן חלק. נשמח לסייע בהתאמה באופן אישי של הפעילות לצרכים שלכם ולגודל הקבוצה אשר מתוכננת לקחת חלק בפעילות.

    אנחנו ניידים ומגיעים לכל מקום בשפלה, המתאים והעומד בתקנים הבטיחותיים של המשחק.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה