\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    ימי הולדת בבאר שבע

    קצת על האטרקציה

    ימי ההולדת של ילדנו זהו יום חשוב מאוד עבורנו ההורים אך עוד יותר חשוב עבור הילדים עצמם. בשנים האחרונות ישנה מן תחרות בין הילדים למי תהיה יום הולדת יותר כייפית וגדולה ולנו כהורים חשוב לספק את ילדנו ולגרום להם אושר על מנת שלא ירגישו שונים. למזלנו היום עם האלטרנטיבות השונות והמגוונות שעומדות לפנינו אפשר לעשות חגיגת יום הולדת מהנה עבור הילדים שתהיה גם מלמדת ולא רק מושקעת וגדולה. ילדים אוהבים לנוע, אוהבים ספורט, אוהבים להשתולל ולכן ימי הולדת עם אלמנטים של ספורט אתגרי יכולים להיות פתרון מעולה.

    ימי הולדת בבאר שבע ניתן לתכנן בקלות, מכיוון שיש בתוך העיר ובאזור עשרות מקומות שיכולים להציע לנו ספורט אתגרי קליל ומהנה עבור הילדים. לדוגמא יש פארקים רבים בהם תוכלו למצוא מסלולים מיוחדים לילדים, על חבלים, קירות טיפוס ועוד שהילדים ישמחו לרוץ ולשחק שם.

    בנוסף, בקרבת העיר באר שבע תוכלו למצוא מתחם פיינטבול, פיינטבול זהו משחק יריות כדורי צבע ולכן מתאים יותר לילדים קצת יותר גדולים, מומלץ מגיל חמש עשרה ומעלה אך אין מה לחשוש ישנם מגנים לכל חלקי הגוף, והכדורים אינם מכאיבים אלא רק צובעים את הנפגע בצבע. אם אתם מחפשים מקום קצת שונה לחגוג את יום ההולדת, מקום שמתאים לכל הגילאים מקטנים ועד גדולים אין כמו הטבע שלנו. הטבע שלנו טומן בחובו נופים מדהימים והמרחבים גדולים ונוחים.

    אפשר למצוא אצלנו

    ציוד לוחמה מתקדם

    ימי כיף וגיבוש

    מגוון רחב של פעילויות ואתגרים

    חוייה מהנה ומלהיבה

    פיינטבול נייד

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה